Son Zamanlarda Öğrendiklerim

C# la başlayalım daha yeni olduğumdan dolayı ve ingilizceyide pek fazla geliştiremediğim için(ama hala üzerinde yoğun olarak çalışıyorum) öle aman aman bi ilerlememiz malesef yok. Şuan için taklit yapmakla yetiniyorum. Taklit yapmak şöle ki gördüğüm beğendim programların aynılarını çıkarmaya çalışıyorum. Bir radyo programı yapayım dedim ovvv ne zor işmiş o arkadaş ama en sonunda sağlam bir kaynak bulabildim inşallah kısa bir süre içerisinde yayına geçireceğim. Ondan sonra programcıların ilk örneklerinin olmazsa olmazlarından bir sözlük yapyorum tabi kendimizce geliştirmeye çalışıyoruz biraz ama ne kadar tutar onuda bilemiyorum. Yakın arkadaşlarımı kandırabilirsem eğer hepsine kendi programlarımı kullandıracağım :) başka türlü kim nereden tanısın beni. Ara tatilde bir asp.net olaylarına giriyorum epey döküman edindim bir elimde sözlük bulunmak şartıyla tek tek kelime kelime tercüme edip çalışacağım. Hem çevirdiklerimi de türkçe kaynak olarak paylaşırım buradan. Bu geçen zaman içerisinde neler yaptık bir bakalım. Baktım genelde hep hata yapmışım. Bir çok önemli derse keyfi girmedim neden böyle bir salaklık yaptıysam. Mesela ağ sistemleri bu ders kaçar mı ama ben bir çok kez kaçırdım sonra İşletim sistemleri millet dünya kadar para harcıyor bu dersleri alabilmek için biz buldukta gitmiyoruz şimdi o açıkları kapatabilmem için ki asla tam olrak kapatamayacağım çok çalışmam gerekecek.

Başka bir konulaya atlıyayım. Delphi projesi olarak Cepci diye bir program yapıyorum telefoncu abiler kullansın die. İyi oldu o programı yazarken yeni yeni kod geliştirme tarzları edindim kendime :) Neyse saat te epey geç olmuş p.tesi sınavım var sabah erken kalkıp ders çalışmam gerekiyor. Tekrar görüşmek üzere

Yorumlar

Seda Kızılırmak dedi ki…
evet bizede söylemiştinn. benim radyo programını kullanın falan diye ama gelipte programını tanıtmadın bize :))) yoksa yarıda mı bıraktın????

Popüler Yayınlar