Yeni Bir Şey Keşfettim

Hepiniz gibi malesef bende korsan kullanıyorum bu durumu düzeltebilmem için kendi paramı kazanmaya başlamam lazım. Onun içinde biraz daha zaman lazım. Lazımda lazım yani. şimdi size asıl konuyu anlatayım. ben hacker değilim. güvenlikçi değilim. Programcı da değilim ama olmak için elimden geleni yapıyorum. Bugün ihtiyacım olan bir kaç program vardı telekom ilede küçük sorunlarımız olduğu için sürekli internetten kopuyorum(bu beni deli ediyor). onun için torrent denilen teklonojiden bende yaralanıyorum ama bu torrent siteleri her nedense herkesi üye yapmıyor kendisine illa oralarda bir yerlerde tanıdığın olacak onunda davrtiyesi olacak sana verecek sen üye olacaksın. dosyalardan yararlanacaksın. Bu hemen oluverecek bir şey değil. bende ne yaptım. kendime bir torrent sitesi buldum. Ben olsaydım ne yapardım diyerekten linklerde basit oynamalar yaptım. Aoovv o da nesi içerideyim. Tamam şans faktörü bu alanda çok fazla etkili oldu ama anlatmak istediğim olay şundan ibaret eğer ben deseydim ki Babacım bu siteyi kimbilir kimler yazdı bunları akıl etmeyecek mi ben nasıl yaralanacağım deseydim. Şu an o dosya inmeyecekti. onun için sizde şansınızı deneyin bu size pek fazla bir şey kaybettirmez.

Yorumlar

Popüler Yayınlar